Azon olvasók, akik az adott lap megjelenési periodicitásán belül olvasták az adott lapot vagy az adott lap broadest időszakában az összes megjelent számot olvasták.

Broadest

Az adott lap broadest olvasótábora a periodicitástól függő broadest időszakban legalább egy számot olvasott az adott lapból.

Napilap esetében: elmúlt 14 nap

Hetilap esetében: 3 hónap

Kétheti lap esetében: 6 hónap

Havilap esetében: 12 hónap

Kéthavi lap esetében: 12 hónap

Negyedéves lap esetében: 12 hónap

Gyakoriság

Az adott lap broadest periódusán belül hány lapszámot vett kézbe kérdés alapján összevont változó.

Hozzájutás módja

Az alapkérdés: Az utoljára olvasott lapszámhoz hogyan jutott hozzá?

A válaszok „Olvasottság” bázison vannak riportolva.

CPI – Contact per Issue – 2013. első negyedévétől

Mindig is tudtuk, hogy egy olvasó nem egyszer olvassa át a lapot és nem is egyszer találkozhat a Lapban elhelyezett hirdetéssel. A médiatervezésben általánosan használt print mutatók összevetése más médiumok mutatóival nem tükrözték teljes mértékben a valóságot, mert hiányzott egy mutatószám, amely bevonja a kontaktusszámot. Ezt a hiányt pótolja az új mutatószám, a CPI (Contact Per Issue).

A CPI megjelenésével, hasonlóan más médiumokhoz, a print piacon is mérhetővé vált a bruttó elérés.

A kontaktusszám segít közelíteni a valósághoz, mert méri, hogy az adott lap hány kontaktust képes szállítani egy a lapban elhelyezett hirdetésre.