Céljaink: A sajtópiac pozíciójának erősítése

Az újság személyes. Az olvasó várja a lapja következő megjelenését, vannak kedvenc szerzői, témái, tudja, hogy lapozza végig, majd nyissa ki újra meg újra kedvenc lapját. Az újsággal kettesben van az olvasó.

A válság hatására az újságokból is egyre kevesebb fogy, példányszám csökkenéssel néz szembe évek óta a magyar és nemzetközi lappiac. A mennyiségre alapozó érvrendszer már egyre kevésbé elegendő a hirdetőknek, így az iparági kutatás sem állhat meg pusztán az olvasószámokról szóló adatszolgáltatásnál.

Megbízható olvasottsági kutatás

Az olvasottságkutatás szolgáltatja a leghitelesebb és legértékesebb olvasottsági kutatási adatokat a nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetések elhelyezéséhez.Kiemelt feladatunka lapkiadók támogatása, hogy a piac megértse, a sajtóban hirdetni hatékony. További célunk, hogy a lapolvasók attitűdjeinek, szokásainak változásának mérésével segítsünk a szerkesztőségeknek, hogy érezzék, kiknek írnak.

A tervezési folyamatba integrálódó fogyasztási szokás alapú célcsoportképzés, nemzetközileg is bevált kvalitatív mutatók

A nemzetközi tapasztalatok alapján az olvasottság mérés úgy tud sikeresen támogatást biztosítani ebben a helyzetben, ha annak részei a minőségi mutatók és a fogyasztási adatok.

A lapolvasók általában a hirdetési szempontból legfontosabb fogyasztói rétegből kerülnek ki. A TGI adatbázissal összekapcsolt (egyforrású) olvasottság mérés a sajtópiac számára egyedüli lehetőségként kínálja a valós fogyasztáson alapuló médiatervezést, amely a reklámozók számára a hatékony hirdetés kulcsa.

Az adatok elemzéséhez igény szerint, szabadon választható szoftver a hazai piacon elérhetőek közül.

 

A mérésben több mint 100 napilap és magazin vesz részt, amely révén látható az elért közönség nagysága és összetétele.