• A címeket lapcsoportonként kérdezzük.
  • A lapcsoportok rotálva, véletlenszerű sorrendben jelennek meg.
  • Lapcsoportonként a lapcímek rotálva, véletlenszerű sorrendben jelennek meg.
  • Minden lap esetén a képernyőn mutatjuk az egységes formátumú színes logo-t és a lapcímet hang is bemondja. Minden logo-t legalább 3 mp-ig mutatunk a képernyőn („gondolkodási idő”).

A kutatásban szereplő címeket az alábbi kategóriákba sorolva mérjük:

  • Autós lap
  • Egészséggel, egészséges életmóddal foglalkozó lap
  • Férfiaknak szóló, sporttal foglalkozó lap
  • Főzéssel, receptekkel foglalkozó lap
  • Gazdasági, politikai, közéleti lap
  • Lakással, lakberendezéssel, kerttel foglalkozó lap
  • Lakóhelyén terjesztett, házhoz kivitt ingyenes lap
  • Napilap
  • Női havi magazin
  • Női és sztárokkal foglalkozó hetilapok, kétheti lap
  • TV és rádió műsorújság
  • Vasárnap megjelenő lap
  • Egyéb

 

MÉRT LAPOK LISTÁJA 2013 Q4

NOK 2013 3. pdf – kérdőív

CPI sales prezentáció